א. תנאים כלליים
אירוח במלונות הינו למבוגרים מעל גיל 21 או חיילים בהצגת תעודת חוגר.
.אירוח ילדים ונוער מתחת לגיל 18 יתאפשר בליווי מבוגר מעל גיל 21 בלבד
5 . תהליך ההזמנה :
5.1 חלק מההזמנות המבוצעות הן בסטאטוס "נדרש אישור" (היינו בגדר בקשה) וחלקן מאושרות מיידית.
5.2 יובהר כי הזמנתך נדרשת אישור, הזמנתך תאושר סופית מול נציג/ת נופים יפים טלפונית ו/או במייל שנמסר במעמד ביצוע ההזמנה.
5.3 על הנוסע החובה לאמת את פרטי ההזמנה ולוודא כי הפרטים בכרטיס הטיסה ו/או השוברים הנלווים אליו תואמים את פרטי ההזמנה.
5.4 תנאי מוקדם לאישור ההזמנה באתר הינו קבלת אישור של חברת האשראי לעסקה שעליה התחייב הרוכש. "נופים יפים" אינה מחויבת לכבד הזמנה אשר בוצעה באמצעות האתר כל עוד לא התקבל אישור חברת האשראי.
נופים יפים תבצע את ההזמנה במיומנות, תמסור לספקי השירותים את המידע הרלוונטי לעסקה ותוודא, ככל שנדרש, את התאמת ההזמנה למבוקש, ואולם לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לשיבושים ו/או תקלות בלתי צפויות ושאינן בשליטת "נופים יפים" ,אם יחולו אצל ספקי השירותים, עקב ביצוע לקוי של השירותים הקשורים בספקי שירותים, או עקב גורמים שאינם תלויים בספק כגון: שביתות, מזג אויר, ימי חג , שינויים בטיסות וכדומה, אלא אם ידעה או היה עליה לדעת מראש על אותה תקלה ו/או שיבוש של ממש.
במקרים אלו שלא סופק השרות שהלקוח הזמין מסיבות שאינן תלויות עם הספק , ההחזר הכספי תלוי בהחלטת הספק ולנופים יפים אין אחריות ושליטה בנושא.
8.חברת "נופים יפים" אינה אחראית בשום דרך שהיא על נושא ההדרכה לסקי/סנובורד, לרבות טיב ההדרכה ומספר שעות ההדרכה. כל נושא ההדרכה הינו באחריותו הבלעדית של בית הספר המקומי לסקי/סנובורד
10.המחירים באתר הינם להזמנות ישירות בלבד.
להזמנות סוכני נסיעות, יש להשתמש ולהתעדכן במערכות המתאימות לסוכנים.
ב. מידע חשוב
11.1 דרכון – וודאו כי הדרכון שברשותכם בר תוקף ל- 6 חודשים לפחות לפני צאתכם מהארץ. נופים יפים ממליצה לצלם את דרכונכם לפני היציאה מהארץ לשמור את הצילומים בנפרד מהדרכון.
11.2 במקרה של עדכון שם בדרכון לאחר בצוע ההזמנה חובה על הנוסע לעדכן את סוכן הנסיעות . יתכן ועדכון שם לאחר ביצוע ההזמנה כרוך בתשלום נוסף לספקי השירות
11.3 אשרות כניסה – באחריותו הבלעדית של הנוסע לדאוג לאשרות כניסה למדינות בהן ירצה לבקר, ככל שקיים צורך כזה.
על הנוסע האחריות לוודא את הצורך באשרות כניסה עם הקונסוליות של המדינה בהן ירצה לבקר .מומלץ להוציא את כל אשרות הכניסה בארץ.
יובהר כי נופים יפים אינה אחראית לנזקי המזמין, ככל שנגרמו, עקב אי השגת אשרות הכניסה הדרושות מבעוד מועד ו/או בגין אשרת כניסה שאינה מתאימה.
11.4 תרופות וחיסונים – על הנוסעים החובה לוודא באופן אישי את הצורך בנטילת תרופות וחיסונים לרבות כמות התרופות המותרת לכניסה למדינות בהן יבקרו, וזאת בכפוף לאישור מרשם ע"י הרופא בשפה האנגלית. על הנוסעים החובה להיוועץ עם הרופא האישי או/ו לפנות למשרד הבריאות או לאחד המרכזים הרפואיים המתמחים בנושא.
11.5 נשים בהריון – נשים בהריון חייבות להצטייד באישור רפואי מהרופא המטפל המתיר להן לטוס כשהוא ערוך בשפה האנגלית.כמו כן, חובה לעדכן את הסוכן על ההיריון ולציין את תקופת ההיריון בזמן ביצוע ההזמנה. אישור סופי לביצוע הזמנה יינתן לפי אישור חברת התעופה וע"פ תנאיה.
11.6 ביטוח נזקי גוף (לרבות בגין תאונות דרכים, ובגין תאונות בכלל) –
לתשומת ליבכם, ומבלי לגרוע מן הקבוע להלן בסע' 94-98 לתקנון, מובהר בזה כי שלא כמו בישראל, במרבית מדינות העולם אין כיסוי ביטוחי לנזקי גוף הנגרמים מתאונות דרכים, ובחלק מהמדינות קיים כיסוי חלקי בלבד, מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל מובהר בזה כי נופים יפים איננה יכולה לרכוש עבור הנוסעים לחו"ל ביטוח לכיסוי נזקי גוף הנגרמים כתוצאה מתאונות דרכים.
כמו-כן, ביטוח נסיעות לחו"ל מוגבל לכיסוי של הוצאות חירום רפואיות בלבד, ואינו חל על נזקי גוף למיניהם, בין בהווה, ובין בעתיד, לרבות נזקי גוף כתוצאה מתאונות, ובכלל זה גם כתוצאה מתאונות דרכים, ולרבות כל תוצאה ו/או השלכה של נזקי גוף כאמור.
האמור לעיל חל גם על כל המתרחש בטיולים מאורגנים ו/או חבילות נופש, לרבות כל נסיעה המבוצעת במסגרתם.
לפיכך מומלץ לכל נוסע לבדוק מול גורמי ביטוח את היקף החשיפה האישית שלו, ואת הדרך לבטח אותה, ולפעול בהתאם.
11.7 פוליסת ביטוח רפואי ומטען – מומלץ מאוד להצטייד בפוליסת ביטוח רפואי ומטען. פרטים בנושא באתר ובמוקד הטלפוני של נופים יפים.
11.8 בעלי תעודות מעבר – בעלי תעודות מעבר חייבים באשרת כניסה לכל יעד. באחריותו האישית של הנוסע לדאוג לאשרות כניסה למדינות בהן ירצה לבקר. חובה על הנוסעים לציין אם הינם בעלי אזרחות ו/או נתינות זרה ו/או כפולה ו/או תעודת מעבר. על הנוסעים בעלי תעודות מעבר החובה לעדכן בהתאם את סוכני הנסיעות בחברה במעמד ביצוע ההזמנה.
בטרם היציאה
מומלץ לעיין בהתראות המסע המפורסמות על ידי המטה ללוחמה בטרור , כפי שמפורסמות בלינק הבא.
בשל משבר הקורונה/מגיפות שונות בעולם , מדינות רבות משנות מפעם לפעם, ואף לעיתים קרובות, את מדיניות הכניסה של תיירים לתחומן, וכן מטילות מגבלות שונות על הכניסה אליהן, ועל השהיה בתחומן, כגון הגבלות בתחום ההיגיינה, או בתחום הבריאות, או בתחום ההתנהגות בציבור, או בתחום הבטחון, וכיו"ב.
לפיכך חלה עליכם האחריות לוודא הן את עצם האפשרות להיכנס למדינת היעד, והן את התנאים שנדרש למלא כדי להיכנס לתחומן, ובכלל זה כמובן מהן הבדיקות הרפואיות הנדרשות כתנאי לכניסה, וכן את כל המגבלות וההגבלות החלות על הכניסה למדינת היעד, או על השהיה בה.
למען הסר ספק מובהר בזה כי האחריות הנ"ל חלה עליכם בלבד, וכי לא תוכלו לבוא לנופים יפים בטענה כלשהי בנוגע לכך, ובכלל זה לא תוכלו להישמע בשום טענה שלפיה מידע בעניינים הנ"ל לא הובא לידיעתכם ע"י נופים יפים, או בטענה שלפיה כתוצאה מהאמור נגרמו לכם נזקים או הפסדים שהאחריות להם חלה על נופים יפים.
ניתן לקבל מידע על נהלי הכניסה למדינות העולם בקישור זה ,אולם מובהר כי אנו לא אחראים לתוכן המידע שבקישור, או לעצם היותו מידע עדכני.
ב.1 הטבות לנוסעים בגין שינוי מועדי טיסות ו/או בגין ביטול טיסות, ועוד
חוק שירותי תעופה (פיצוי וסיוע בשל ביטול טיסה, או שינוי בתנאיה), התשע"ב-2012 (להלן – "חוק שירותי תעופה")מעניק לנוסעים הטבות כמפורט בו, בין היתר במקרים של סירוב להטיס נוסע בטיסה, ביטול טיסה, איחור בטיסה, הקדמת טיסה, ושינוי תנאי כרטיס הטיסה, והכל כמפורט בחוק שירותי תעופה, ובתנאים המפורטים בו.
לבירור זכויותיכם לפי חוק שירותי תעופה, לרבות בכל המקרים המנויים לעיל, הינכם מופנים לנוסח המלא של חוק שירותי תעופה
ג. מדיניות מחירים
המחירים באתר ובמרכזים הטלפונים כפופים לשינויים במחירוני הספקים. המחיר הסופי כפוף לאישור הספק
אם לא שולמה מלוא התמורה על ידי המזמין לחברה עד לתאריך היציאה, אזי כל שינוי הכרוך בהעלאת כרטיס הטיסה ו/או בשערי המטבע אשר יגרמו לתוספת במסי הנמל ו/או דמי ביטחון ו/או עלויות דלק ו/או כל תשלום אחר, תחול על המזמין בלבד.
שירותים לגביהם ניתן אישור סופי בעת ההזמנה או בתוך פרק זמן אחר מוסכם שנקצב לאישור ספקי השירותים, מחירם סופי. מובהר בזאת כי עד לקבלת אישור סופי יכול המחיר להשתנות על פי דרישה של ספקי השירות, וכי במקרה של שינוי כאמור תינתן ללקוח אפשרות לבטל את ההזמנה ללא חיוב.
18.1 במקרה של שינוי ב"היטל הדלק" שייכנס לתוקף לאחר שנעשה כרטוס או לאחר שהנוסע שילם ל" נופים יפים " עבור כרטיס הטיסה (לרבות תשלום חלקי או תשלום באמצעות מסירת מספר כרטיס אשראי), לא יחול שינוי במחיר הכרטיס שישולם על ידי הנוסע.
18.2 במקרה של עליה ב"היטל הדלק" שתיכנס לתוקף לפני שנעשה כרטוס ולפני שהנוסע שילם ל"נופים יפים" תשלום כלשהו עבור כרטיס הטיסה, תהיה "נופים יפים" רשאית לחייב את הנוסע בהפרש הנובע מהשינוי, ובלבד ש"נופים יפים" מסרה לנוסע הודעה על השינוי הצפוי מיד לאחר שנודע לה עליו, ועשתה ככל שביכולתה על מנת לאפשר לו לשלם את מחיר הכרטיס מבלי שיחויב בתשלום ההפרש האמור. במקרה בו תחליט "נופים יפים" לחייב את הנוסע בתוספת בגין עליה ב"היטל הדלק" על פי סעיף זה תינתן ללקוח אפשרות לבטל הזמנתו בתוך יומיים מיום ההודעה ללקוח על התוספת, ובתנאי שבינתיים לא נעשה כרטוס על פי הוראת הלקוח, וזאת ללא חיוב בדמי ביטול. במקרה של הפחתה ב"היטל הדלק" לפני שנעשה כרטוס יופחת מחיר כרטיס הטיסה בהתאם .
ד. פרטי מזמין השירותים / מוצרים
23"נופים יפים" ומי מטעמה אינם אחראים בשום צורה שהיא לכל טעות בין אם בתום לב ובין אם לאו, הנעשית על ידי המזמין בהקלדת פרטיו או פרטי הרכישה ו/או אם פרטי הרכישה לא נקלטו במערכת ו/או לכל בעיה טכנית ו/או אחרת המונעת מהמזמין לבצע הזמנה.
ה. מידע ותמונות באתר
28"נופים יפים" אינה מתערבת בתוכן המידע שנמסר לה על ידי צדדים שלישיים, ואינה בודקת את מהימנות המידע האמור, שלמותו או דיוקו והיא לא תשא בכל אחריות לכל אי-התאמה, חוסר, הטעייה או טעות הכלולים במידע זה. כמו כן, יובהר כי נופים יפים אינה אחראית למידע אשר הועבר על ידי צדדים שלישיים וכי היא ממליצה למזמינים טרם ביצוע ההזמנה לבדוק את המידע הכלול בפרטי חבילת הנופש באתר האינטרנט של ספק השירותים הרלבנטי.
ו. תשלום באמצעות כרטיס אשראי – תנאי תשלום באתר
30.1 בתיירות יוצאת – נופים יפים מחייבת את לקוחותיה בהתאם לשער העברות המחאות גבוה בש"ח אשר נקבע ביום העסקים שקדם למועד התשלום כפי שפורסם בעיתון יומי בישראל. נופים יפים מאפשרת ללקוחותיה לשלם עד 12 תשלומים נושאי ריבית בהתאם למפורט בטבלת התשלומים בעת ביצוע התשלום . עם ביצוע התשלומים הלקוח מאשר בזאת את הסכמתו לסכום החיוב הכולל .
30.2 בתיירות פנים – ניתן לבצע את התשלום באמצעות כרטיס אשראי בעד שלושה תשלומים שקלים ללא ריבית, או עד 12 תשלומים שקלים נושאי ריבית בהתאם למפורט בטבלת התשלומים בעת ביצוע התשלום . עם ביצוע התשלומים הלקוח מאשר בזאת את הסכמתו לסכום החיוב הכולל.
31.חשוב לציין כי האתר מאובטח באמצעות טכנולוגיית הצפנה מתקדמות. המידע המוזן על ידי הרוכש/המזמין באתר הינו חסוי ולא יועבר על ידי "נופים יפים" לצדדים שלישיים מלבד אלה הרשאים לדרוש ממנה מידע על פי כל דין.
32.מבצע ההזמנה באמצעות האתר הוא המשלם את התמורה בגינה, אף אם אינו בין הנוסעים. במידה ומבצע ההזמנה אינו כלול ברשימת הנוסעים עליו למלא את פרטיו האישיים במסגרת השדה "פרטי בעל הכרטיס" שבמסך ביצוע ההזמנה.
*הנחיות לנוסעים אשר משלמים באמצעות כרטיסי אשראי שלא בבעלותם:
אישור הזמנה סופי מותנה ע"י קבלת המסמכים הבאים:
צילום ת.ז/ רישיון של בעל הכרטיס (בטרם ההגעה למלון).
ז. מניין ימי חבילת הנופש
היינו, ימי הנופש הכלולים בחבילות הנופש נספרים מעת יציאתכם מהארץ ועד שובכם, גם אם היציאה מהארץ היא בשעות אחה"צ או הערב, והחזרה לארץ בשעות הבוקר.
הטיסות מבוצעות על ידי חברות סדירות ו/או שכר, אולם לא תמיד הטיסות הינן ישירות ולעיתים הטיסה נוחתת נחיתת ביניים בדרכה, כמו גם בחזרתה. טיסות השכר מותנות באישור מנהל התעופה האזרחי ומופעלות על פי תקנות טיסות השכר. זמני הטיסות הינם בהתאם ללוח הזמנים של חברות התעופה ואין אנו מתחייבים להשלים ימים חלקיים אלו, בין בפועל ובין בפיצוי כספי. בהקשר זה ראו גם האמור בפרק העוסק בטיסות להלן.
ח. ביטולים ושינויים
דע, כי לרשותך דרכים נוספות להודיע על ביטול עסקה להלן:
באמצעות מכתב בדואר רשום לכתובת: ז'בוטנסקי 16 ראשון לציון
באמצעות הודעת דוא"ל לכתובת:
einat@nofimyafim.com
באמצעות פקס למספר: 03-9506734
בבקשתך לביטול עסקה חובה עליך לצרף את פרטיך המלאים: שם מלא, תעודת זהות, ומספר הזמנה ותאריך יציאה.
לאחר קבלת כל הפרטים לעיל חברתנו תבטל את הזמנתך ויישלח אליך אישור כי הזמנתך בוטלה.
"עסקת מכר מרחוק" – התקשרות בעסקה של מכר נכס או של מתן שירות, כאשר ההתקשרות נעשית בעקבות שיווק מרחוק, ללא נוכחות משותפת של הצדדים לעסקה;
"שיווק מרחוק" – פניה של עוסק לצרכן באמצעות דואר, טלפון, רדיו, טלוויזיה, תקשורת אלקטרונית מכל סוג שהוא, פקסימיליה, פרסום קטלוגים או מודעות, או באמצעי כיוצא באלה, במטרה להתקשר בעסקה שלא בנוכחות משותפת של הצדדים, אלא באחד האמצעים האמורים.
סעיף 14ג' לחוק הגנת הצרכן קובע כי בעסקת מכר מרחוק של שירותי הארחה נופש ובילוי רשאי הצרכן לבטל את העסקה בתוך 14 ימים מיום עשיית העסקה, ובלבד שביטול כאמור לא ייעשה בתוך שבעה ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן.
בנוסף, סע' 14ג'1.(ג) לחוק הגנת הצרכן קובע כי בעסקת מכר מרחוק של שירותי הארחה נופש ובילוי שבוצעה ע"י אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאי הצרכן לבטל את העסקה בתוך 4 חודשים מיום עשיית העסקה או מיום קבלת מסמך בדבר כל פרטי ההזמנה, ובלבד שביטול כאמור לא ייעשה בתוך שבעה ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן, ובכפוף לכך שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.
לגבי עמידה בתנאים של "אדם עם מוגבלות", או "אזרח ותיק" או "עולה חדש" מובהר בזה כי כדי לזכות בזכות הביטול הנ"ל, על הלקוח להוכיח כי הוא נכלל בהגדרות הנ"ל במועד ביצוע העסקה.
כמו כן, על מנת להוכיח כי הוא נכלל בהגדרה מן ההגדרות הנ"ל על הלקוח להציג אחת מן התעודות שלהלן:
(1) תעודה שניתנה לצרכן מהמדינה המעידה על כך שהוא אזרח ותיק.
(2) תעודת עולה או תעודת זכאות כעולה.
(3) תעודה המעידה על כך שהצרכן הוא אדם עם מוגבלות לתקופה העולה על שישה חודשים, שניתנה מגורם המוסמך על פי חוק לקבוע קיומה של מוגבלות כאמור.
(4) תעודה המנויה בתוספת החמישית לחוק הגנת הצרכן, כאשר שר התעשייה המסחר והתיירות רשאי, בצו, לשנות את התוספת החמישית.
עוד קובע הסעיף את תוצאות ביטול העסקה ולפיו העוסק יחזיר לצרכן בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול את אותו חלק ממחיר העיסקה ששולם על ידי הצרכן, יבטל את חיובו של הצרכן בשל העסקה ולא יגבה מהצרכן סכום כלשהוא, זולת דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר כל פריט בהזמנה לאדם, או 100 שקלים על כל פריט בהזמנה לאדם, (חבילת נופש או טיול מאורגן יחשבו לפריט אחד), לפי הנמוך מביניהם.
ביטול הזמנה בתיירות יוצאת אשר לא ניתנת לביטול על-פי הוראות חוק הגנת הצרכן
במקרים שבהם לא יהיה זכאי הלקוח לבטל את העסקה על-פי דיני הגנת הצרכן, יחויב כל ביטול בדמי ביטול בשיעורים מהמחיר הכולל של העסקה (להלן-"מחיר העסקה"), בהתאם למועד הביטול ובהתאם לשיעורים המפורטים להלן, וזאת בנוסף לדמי הטיפול הקבועים להלן:
ביטול עד 22 ימי עבודה לפני יום תחילת מתן השירות, נשוא העסקה ללקוח (להלן-"יום היציאה") – 25%(עשרים וחמישה אחוז) ממחיר העסקה.
ביטול בין 21 ימי עבודה לפני יום היציאה ועד 15 יום לפני יום היציאה – 50% (חמישים אחוז) ממחיר העסקה.
ביטול בין 14 ימי עבודה לפני יום היציאה ועד 8 יום לפני יום היציאה – 75% (שבעים וחמישה אחוז) ממחיר העסקה.
ביטול בתוך עד 7 ימי עבודה לפני יום היציאה – 100% (מאה אחוז) ממחיר העסקה.
לעניין ספירת ימי העבודה יובהר כי במנין ימי העבודה לא יבואו ימי שישי, שבת, ערבי חג, וחג.
למרות האמור, במוצרים אשר בדף המוצר שלהם ניתנה ללקוח אפשרות לבטל אותם בתנאים שונים או מקלים מהתנאים הקבועים לעיל, יהיה רשאי הלקוח לבחור בדרך הביטול הקבועה בדף המוצר, בכפוף למילוי כל התנאים הקבועים שם.
דמי ביטול תיירות פנים :
במקרים שבהם לא תהיו זכאים לבטל את העסקה על-פי דיני הגנת הצרכן, באפשרותכם עדיין לבטל את העסקה בניכוי דמי ביטול בשיעורים שלהלן, בנוסף לדמי הטיפול הקבועים להלן:
לעניין ספירת מנין ימי העבודה יובהר כי במנין ימי העבודה לא יבואו ימי שישי, שבת, ערבי חג, וחג.
ט. טיסות
היה ויגרם לנוסע הפסד ו/או הוצאה, מכל סוג שהוא, ולרבות בגין עיכובים ו/או שינויים ו/או ביטולים ו/או אובדן כבודה לא תישא "נופים יפים" בהפסדים ו/או בהוצאות אלו. האמור בסעיף זה אינו מונע מהנוסע כל תרופה שבדין כנגד ספקי השירותים בגין השינוי, לרבות ביטול העסקה והכל בכפוף לדין.
46 א. דמי טיפול בביטולים ושינויים –
מבלי לגרוע מכל דמי טיפול אחרים הקבועים בתקנון זה, בגין שינויים וביטולים כנזכר להלן, תהיה נופים יפים רשאית לחייב את הלקוח בדמי טיפול כדלקמן –
(א) בגין כל שינוי ו/או ביטול שיבוצע לאחר אישור ההזמנה ייגבו ע"י נופים יפים דמי טיפול בסך של 50 דולר לאדם, וזאת בין שהשינוי ו/או הביטול יבוצעו ע"י הלקוח, ובין שיבוצעו על-ידי ספק השירותים, וללא קשר לדמי טיפול שייתכן וייגבו ע"י ספקי השירותים, ומבלי לגרוע מכל דמי טיפול אחרים הקבועים בתקנון זה.
(ב) בגין כל ביטול של הזמנה, לרבות הזמנה של טיסות למיניהן, לאחר שההזמנה אושרה ע"י "נופים יפים" תהא רשאית א"נופים יפים" לחייב את הלקוח בדמי טיפול בסך השווה ל-50 דולר לאדם, וזאת בין אם ההזמנה בוטלה ע"י הלקוח, ובין אם בוטלה ע"י הספק (לרבות כל ביטול של טיסה ע"י חברת התעופה, או ספק אחר כלשהו של הטיסה), אולם האמור בסע' 46א.(ב) זה לא יחול על הזמנות שעדיין ניתנות לביטול על-פי חוק הגנת הצרכן, על טיסות פנים, על נופשונים וטיולים מאורגנים של נופים יפים, ועל חבילות ספורט.
47 . טיסות Low Cost –
47.1 טיסות Low Cost מתופעלות עי חברות תעופה יעודיות או עי חברות תעופה סדירות המקצות מקומות מסויימים בטיסות במחירים נמוכים .
47.2 מחירי הטיסות אינם כוללים עלויות כבודה והושבה עליהם יש לבצע את ההזמנה והתשלום בנפרד ישירות מול סוכן נסיעות וכן אינן כוללות עלויות ביצוע צ'ק אין לטיסה .
47.3 נופים יפים ממליצה לנוסעיה לבצע צ'ק אין באינטרנט לטיסות טרם ההגעה לשדות התעופה שכן עלויות ביצוע צ'ק אין באתר החברה נמוכות מעלויות הצ'ק אין שיגבו בשדות התעופה .
47.4 בטיסות Low Cost לא מוגשות ארוחות (ושתיה) , אותן ניתן לרכוש במהלך הטיסה בלבד באם חברת התעופה מציעה זאת .
47.5 דמי הביטול בטיסות Low Cost הינם מלאים מרגע ביצוע ההזמנה, ומלבד זאת יחויב הלקוח גם בדמי טיפול כקבוע לעיל.
טיסות פנים
*פתיחת שדה התעופה רמון
" החל מתאריך 19.3.19 שדה התעופה באילת ניסגר לחלוטין וניפתח במקומו שדה תעופה חדש "רמון
שדה התעופה רמון, נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה מאילת וממקום בערבה הדרומית.
בשלב זה, ההגעה לאילת וממנה לטסים, הינה עצמאית עד לעידכון מחברות התעופה.
הטיסות לאילת ממריאות מטרמינל 1 בנתב"ג. הטיסות מאילת ממריאות מנמל התעופה רמון
יש להגיע לנמל התעופה לפחות שעה וחצי לפני הטיסה, בצירוף תעודת זהות או רישיון נהיגה
משקל הכבודה וכמות המזוודות שניתן להעלות לטיסה נקבעים בהתאם להוראות חברת התעופה
חובת הנוסעים לבדוק את ההנחיות מול משרד הבריאות בסמוך לתאריך הטיסה
דמי ביטול ודמי שינוי בטיסות פנים
בגין כל שינוי בעסקה החל ממועד ההזמנה ועד 48 שעות טרם ההמראה – תחויבו בדמי שינוי בשיעור 30 ש"ח לאדם לכל כיוון.
במידה ותבטלו את העסקה החל ממועד ההזמנה ועד 48 שעות טרם ההמראה – תחויבו בדמי ביטול בשיעור 60 ש"ח לאדם לכל כיוון.
לא ניתן לבטל/לשנות את העסקה במידה ונותרו פחות מ-48 שעות לפני מועד הטיסה.
נוסע שלא התייצב לטיסה ולא הודיע על כך עד חמש שעות לפני מועד הטיסה יחויב בתשלום מלא.
בטיסות מסוג "לואו קוסט" לא ניתן לבטל/לשנות את העסקה לאחר ביצוע ההזמנה.
י. הנחיות לנוסע
יא. בתי מלון
כללי
המחיר המוצג לנופש בחו"ל הינו לאדם בהרכב זוגי אלא אם צוין אחרת, מותנה במינימום לילות, אלא אם צוין אחרת. המחיר המוצג לנופש בחו"ל הינו לאדם בהרכב זוגי , אלא אם צוין אחרת.
דירוג המלונות בארץ אשר מוצגים בכוכבים, כפי שמופיע באתר, נקבע על פי אישור של משרד התיירות ומוצג כשירות ללקוח
קבלת חדרים במוצ"ש או בצאת החג – החל משעה אחרי יציאת השבת/החג. (נתון לשינוי עפ"י שיקולי המלון).
כל הזמנה הכוללת תינוק בהרכב החדר – תאושר סופית על ידי הסוכן בלבד.
במלונות בארץ – בתי המלון דורשים כרטיס אשראי לבטחון במעמד הצ'ק אין.
59.קבלת החדרים במלון היא על פי המלאי הקיים.
חבילות עם תוכן הופעות ומוזיקה
המבצע המפורסם בחבילות אלו הינו על בסיס מקום פנוי בלבד.
אין הרכישה באתר מהווה אישור הזמנה ו/או שריון המוצר.
אישור הזמנה יתבצע לאחר תשלום בפועל וקבלת "שובר אירוח" שישלח באימייל או בפקס.
החברה רשאית לעצור/להסיר/לשנות את המבצע ללא הודעה מוקדמת.
ביטול הזמנה בכפוף לתקנון חברת הנסיעות ולחוק הגנת הצרכן.
ככל שההזמנה כוללת גם העברת הנוסעים להופעה הרי שהסעת הנוסעים מבוצעת באמצעות רכב אשר יסופק ע"י ספק הסעות חיצוני, והחברה אינה אחראית לכל נזק שייגרם ככל שייגרם בגין מחדלו של ספק ההסעות.
ל"נופים יפים" ו/או לחברה המארגנת הזכות לעשות שינויים במרקם האומנים ובאופי תוכן הפעילות.
ביטול ההופעה ע"י האומן, הינו באחריות ההפקה מטעם האומן בלבד, ואין לחברה אחריות בגין הנזקים שיגרמו ככל שייגרמו בגין ביטול הופעה.
העברות משדה התעופה למלון
בהעברות בחבילות סקי לעתים נדרשים הנוסעים לעבור לרכב אחר במהלך הנסיעה (FEEDER) . משך הנסיעה משתנה והוא מותנה במזג האויר ומצב התנועה בדרכים.
בסיס חצי פנסיון
רישום יתר על ידי בתי המלון או הסוכן המקומי
שירותים עונתיים –
במספר מלונות בעולם מופעלים המזגנים לשעות ספורות ביממה. בחלק מבתי המלון המזגנים פועלים רק בחודשים יולי-אוגוסט ועד לאמצע ספטמבר. בכל מקרה אין הפעלת מיזוג האוויר בכל המלונות, בכל היעדים, באחריות "נופים יפים" והיא לא תישא בכל אחריות שהיא אף אם מצויין בתיאור שהמלון מצוייד במערכת מיזוג אוויר, והוא לא פועל.
שירותים נוספים במלון
נציג
יב. טיסה+מלון (מרכיבים וחוסכים)
1.בהזמנת חבילה בהרכבה (טיסה+מלון), כל רכישת כרטיס טיסה מהווה כעסקה בנפרד, וכל רכישת כרטיס טיסה מהווה כעסקה בנפרד, ומכאן שדמי הביטול יחולו על כל אחד מן המרכיבים ביחד ולחוד.
יג. השכרת רכב
יד. תנאי הזמנת הפלגות מנו ספנות
חבילות ספורט
חברת נופים יפים (להלן:"החברה") ו/או מי מטעמה, תעביר לידי הלקוח או מי מטעמו את הכרטיסים למשחק /או להופעות ו/או אירועים (להלן:"הכרטיסים") טרם מועד תחילת האירוע נשוא הכרטיסים.
החברה תנפיק כרטיסים במיקום עפ"י הקטגוריה שהוזמנה.
בכל מקרה בו הלקוח אינו מקבל את הכרטיסים לאירוע בארץ, ו/או אינו יקבל את הכרטיסים כ-12 שעות לפני תחילת האירוע ו/או קיבל לידיו כרטיסים אשר אינם תואמים את האירוע נשוא ההזמנה, ו/או טעות בתוכן ההזמנה כגון מושבים, מיקום, יציע וכו', יפנה הלקוח לסוכן הנסיעות לבירור הנושא באופן מיידי למספר החירום שיינתן לצורך כך ע"י החברה.
במידה והלקוח לא יפנה לחברה ויעדכן על כל תקלה כאמור בסעיף 3 לעיל עד כ- 3 שעות טרם תחילת מועד האירוע נשוא ההזמנה, האחריות לנזקים שייגרמו ככל שייגרמו יחולו על הלקוח בלבד, ואין הלקוח יוכל לבוא בטענה כזו או אחרת כלפי החברה, כגון אי כניסה לאירוע ו/או מושבים או יציעים שגויים.
החברה מתחייבת כי הושבת הכרטיסים תיעשה בזוגות, אך כאשר תתבצע הזמנה מעל ל-2 אנשים, אין החברה מתחייבת כי הנוסעים יקבלו כרטיסים הצמודים אחד לשני לעניין ההושבה, אלא אם ניתן אישור מראש מהחברה.
מרגע מסירת הכרטיס לידי הלקוח או מי מטעמו, הכרטיס יהיה באחריותו הבלעדית, ולא ניתן יהיה להנפיק כרטיס חדש במקרה של אובדן ו/או נזק ו/או אי ניצול של הכרטיס ולא יינתן החזר כספי.
במידה ויונפק ללקוח כרטיסים דרך הדוא"ל, על הלקוח להישמע להוראות החברה בדבר הנפקת הכרטיס.
במידה ויוזמנו כרטיסים לאירועים אשר לא נקבע להם זמן מדויק לרבות ימים ושעות, האחריות תהיה בידי הלקוח לברר את המועד הסופי של האירוע.
באחריות הלקוח לעדכן את החברה בפרטי המלון בו ישהה במועד האירוע, לרבות מספר נייד בחו"ל כולל קוד התקשרות, באם ייקבע כי יקבל את הכרטיס לאירוע בחו"ל, לעניין זה הלקוח מתחייב להיות זמין כלפי החברה על מנת לתאם את אופן מסירת הכרטיסים.
במקרים בהם קיימת אפשרות של הזמנה ללקוח או למי מטעמו כרטיס מנוי או כרטיס חבר, יקבל הלקוח הנחייה מסודרת מהחברה לגבי אופן השימוש בכרטיס במקרה זה. הלקוח או מי מטעמו מתחייב לנהוג בהתאם להנחיות אשר סופקו לו בצמוד לכרטיס המנוי. בכל מקרה ישמור הלקוח או מי מטעמו את כרטיס המנוי וידאג להחזירו בהתאם לפי ההנחיות שימסרו לו על ידי סוכן הנסיעות ו/או הספק המקומי מבעוד מועד, באם לא יוחזר כרטיס המנוי כפי שנתקבל יחויב הלקוח בעלויות הוצאת כרטיס מנוי חדש.
במידה ויחול שינוי במועד המשחק ו/או ההופעה ו/או האירוע עקב שיקולים שאינם תלויים בחברה, והמועד ידחה למועד שאינו הוזמן מראש בתקופת הזמנת החבילה, לא יגרור שינוי ו/או החזר ו/או ביטול של המרכיבים האחרים בחבילה כגון מרכיב הטיסה והמלון.
דמי ביטול ושינוי –חבילות ספורט
לקוח אשר יבקש לשנות את מועדי החבילה ו/או מרכיב ממנה שאושרה על ידו, יחולו על הלקוח דמי ביטול ו/או דמי שינוי כפי שיפורט להלן.
שינוי ו/או ביטול משמעותו ביטול הכרטיסים,במקרה של שינוי ו/או ביטול יחולו דמי ביטול כמפורט להלן:
דמי ביטול ו/או שינוי בסך 20% מערך ההזמנה ייגבו על כל ביטול ו/או שינוי שיעשה לאחר אישור ההזמנה.
מ 60 יום ועד 31 ימי עסקים לפני מועד היציאה: חיוב של 40% מערך ההזמנה.
מתחת ל-31 ימי עסקים לפני מועד היציאה: חיוב של 100% מערך ההזמנה.
סירובו של הלקוח לקבל את הכרטיסים , כמוה כביטול הזמנה לכל דבר ועניין, ובמקרה זה
יז. נזקים – ביטוח
יח. סיכול עסקה לפי סע' 18 לחוק החוזים (תרופות בשל הפרת חוזה), התשל"א-1970 עקב ענין שאינו קשור במזמין
א. הקבוע בפרק זה גובר על כל דבר אחר הקבוע בתקנון, אלא-אם-כן ייאמר בפרק זה אחרת.
ב. כמו-כן, הקבוע בפרק זה לא יחול כאשר עדיין עומדת לצרכן זכות לביטול העסקה על-פי הקבוע בחוק הגנת הצרכן.
ג. הקבוע בפרק זה יחול במקרים שבהם ביצוע העסקה הפך לבלתי אפשרי, או לשונה באופן יסודי ממה שהוסכם עליו בין המזמין לבין נופים יפים כתוצאה מנסיבות שאינן קשורות במזמין, ואשר לגביהן חל כל המפורט להלן –
(1) הנסיבות לא היו ידועות מראש בעת ביצוע ההזמנה.
(2) לא ניתן היה לדעת על הנסיבות מראש, בעת ביצוע ההזמנה.
(3) לא ניתן היה למנוע את התרחשות ו/או התקיימות הנסיבות.
ב. בהתקיים כל התנאים המצטברים שלעיל, ובכפוף לכך שהעסקה בוטלה ע"י המזמין, או התבטלה ו/או לא בוצעה שלא מטעמים הקשורים ב נופים יפים בלבד, יחול הקבוע להלן, בהתאם לסוגי העסקאות שיפורטו להלן –
טיולים מאורגנים, טיסות נופים יפים וחבילות נופשונים מתוצרת נופים יפים (כלומר לא חבילות נופש הנרכשות מצדדים שלישיים) (להלן הכל יחד – " נופים יפים ")
(1) נופים יפים תעניק למזמין שובר זיכוי בסכום השווה למלוא הסכום ששולם ע"י המזמין בעת ביצוע העסקה (להלן – "שובר זיכוי").
(2) על שובר הזיכוי יחולו כל הכללים שלהלן –
(א) שובר הזיכוי יהא ניתן לניצול לשם רכישה של שירותים מ נופים יפים, ללא הגבלה לגבי סוג השירותים.
(ב) שובר הזיכוי יודפס או ייכתב על נייר שאינו מחיק, ואינו דוהה.
(ג) השובר יהיה תקף למשך שנתיים מיום מסירתו לידי המזמין.
(ד) מימוש השובר לא יותנה בהצגת החשבונית שניתנה למזמין בעת ביצוע ההזמנה המקורית, אלא בהצגת השובר בלבד.
(ה) מימוש השובר לא יהיה מוגבל למכירות מסוגים מסוימים בלבד, ובכלל זה ניתן יהיה לממשו גם במכירה מיוחדת, או במכירה במבצע, או במכירת סוף עונה, וכיו"ב.
(ו) ככל שבעת המימוש ימומש שיעור של פחות מ-95% מסכום השובר, יינתן בידי המזמין שובר זיכוי חדש בשיעור ההפרש שלא מומש מתוך השובר המקורי.
(ז) ככל שבעת המימוש ימומש שיעור של 95% לפחות מסכום השובר, יהיה זכאי המזמין לקבל מ נופים יפים החזר במזומן בסכום ההפרש הכספי שלא מומש מתוך השובר המקורי.
(3) לחילופין, ועל-פי בקשת המזמין בכתב, יהיה זכאי המזמין לכך ש נופים יפים תחזיר לו כספים בסכומים ובתנאים שלהלן, ולאחר ניכוי דמי ביטול, בהתאם לסוגי העסקאות המפורטים להלן –
(א) חבילות נופשונים וטיסות
(1) בכפוף לקבלת כל ההחזרים הכספיים מכל הספקים הקשורים בהזמנה (להלן – "הספקים הקשורים"), ולאחר קבלתם, תחזיר נופים יפים למזמין את מלוא הסכום ששולם על-ידו, בניכוי דמי ביטול בסך השווה ל-90 $ (תשעים דולר) לכל אדם, או בניכוי דמי ביטול לפי הקבוע לעיל בסע' 39 לתקנון לגבי עסקאות שלא ניתן עוד לבטלן לפי חוק הגנת הצרכן, לפי הנמוך מבין שני הסכומים הנ"ל.
(2) כספים שלא יוחזרו לנופים יפים מן הספקים השונים, או מי מהם, לא יוחזרו למזמין.
(3) ההחזר הכספי יבוצע בבת אחת, בסמוך לאחר שיתברר סכום ההחזרים הכספיים מן הספקים הקשורים.
(ב) טיולים מאורגנים
(1) בכפוף לקבלת כל ההחזרים הכספיים מכל הספקים הקשורים בהזמנה, ולאחר קבלתם, תחזיר נופים יפים למזמין את מלוא הסכום ששולם על-ידו, בניכוי דמי ביטול ל נופים יפים בסך השווה ל-90 $ (תשעים דולר) לכל אדם.
(2) כספים שלא יוחזרו ל נופים יפים מן הספקים השונים, או מי מהם, לא יוחזרו למזמין.
(3) ההחזר הכספי יבוצע בבת אחת, בסמוך לאחר שיתברר סכום ההחזרים הכספיים מן הספקים הקשורים.
(ג) ככל שהסכום הכולל ששולם ע"י המזמין עבור מוצר ממוצרי נופים יפים הינו נמוך מדמי הביטול הקבועים לעיל, לא יעלה סכום דמי הביטול ל נופים יפים על הסכום הכולל ששילם המזמין.
(2) כספים שלא יוחזרו ל נופים יפים מן הספקים השונים, או מי מהם, לא יוחזרו למזמין.
(3) למען הסר ספק מובהר בזה כי דמי הביטול הנ"ל יהיו בנוסף לכל דמי ביטול שייגבו ע"י צד ג', ככל שייגבו.
(4) ההחזר הכספי יבוצע בבת אחת, בסמוך לאחר שיתברר סכום ההחזר הכספי מצד ג'.
(ו) תיירות פנים
(1) נופים יפים תעניק למזמין שובר זיכוי, כהגדרתו לעיל, בסכום השווה למלוא הסכום ששולם ע"י המזמין בעת ביצוע העסקה (להלן – "שובר זיכוי").
(2) לחילופין, ועל-פי בקשת המזמין בכתב, ובכפוף לקבלת כל ההחזרים הכספיים מבתי המלון, ולאחר קבלתם, יהיה זכאי המזמין לכך ש נופים יפים תחזיר לו את מלוא הסכום שהוחזר לה ע"י המלון, בניכוי דמי ביטול ל נופים יפים בסך של -.350 (שלוש מאות וחמישים) ₪ לכל חדר.
(2) כספים שלא יוחזרו ל נופים יפים מבית המלון, לא יוחזרו למזמין.
(3) למען הסר ספק מובהר בזה כי דמי הביטול הנ"ל יהיו בנוסף לכל דמי ביטול שייגבו ע"י המלון, ככל שייגבו.
(4) ההחזר הכספי יבוצע בבת אחת, בסמוך לאחר שיתברר סכום ההחזר הכספי מן המלון.
יט. מדיניות פרטיות
נופים יפים מתייחסת בכבוד לפרטיות הגולשים באתר.
מסירת פרטים בעלי אופי אישי באתר
פעולות מסוימות באתר נופים יפים טעונות הרשמה של הגולש. במסגרת ההרשמה יידרש הגולש למסור מידע אישי, דוגמת שם, תאריך לידה, כתובת, פרטי התקשרות, כתובת דואר אלקטרוני, פרטי אמצעי תשלום ועוד.
מאגר המידע
חלק מהנתונים שנמסרים בעת ההרשמה באתר עשויים להישמר במאגר מידע מאובטח של נופים יפים
השימוש במידע
בעת השימוש באתרים ייתכן שיצטבר מידע על התנהגות הגולש, מוצרים ושירותים שרכש, מידע או פרסומות שראה באתר, העמודים שבהם צפה, פעולות שביצע, הצעות ושירותים שעניינו אותו, אמצעי תשלום ששימשו אותו, מיקומו הגיאוגרפי בעת הגלישה באתר ועוד. נופים יפים עשויה לשמור את המידע הנ"ל או חלקים ממנו במאגרי המידע שלה. השימוש בנתונים אלה, כמו גם בנתונים שיימסרו ע"י הגולש בעת הרשמה באתר, ייעשה רק על פי מדיניות פרטיות זו או על פי הוראות כל דין – וזאת למטרות המפורטות להלן:
לאפשר לגולש להשתמש בשירותים שונים באתר
לשפר ולהעשיר את השירותים והתכנים המוצעים באתר
המידע שישמש את נופים יפים לצורך כך יהיה בעיקרו מידע סטטיסטי, שאינו מזהה את הגולש באופן אישי
גולש שהשאיר את פרטיו באתר ולא הביע התנגדות לקבלת דברי פרסום, תהא נופים יפים רשאית לשלוח אליו מעת לעת מידע בדבר שירותיה, וכן מידע שיווקי ופרסומי אודות מוצרי נופים יפים ו/או מוצרים של מפרסמים אחרים. מידע כזה יישלח לגולש אם לא הביע התנגדות לכך, ובכל עת באפשרותו לבטל את הסמכתו ולחדול מקבלת חומר כזה באמצעות הסרה עצמאית מרשימות התפוצה של נופים יפים . בכל מקרה נופים יפים לא תמסור פרטים אישיים של גולש למפרסמים
ליצירת קשר עם גולש (במקרה הצורך) או לצורך ניתוח ומסירת מידע סטטיסטי לצדדים שלישיים, לרבות מפרסמים. מידע זה לא יזהה את הגולש באופן אישי
מחיקת מידע
ניתן למחוק את הפרטים שמסרתם ע"י שליחת דוא"ל לכתובת:einat@nofimyafim.com